slide show

Om mig

 
 
 
 

Jag heter Anna och är 17 år och vegetarian, jag älskar sagan om ringen, att rita, att fota och spela på min dator. Jag bor i en lägenhet i Göteborg med mina fyra råttor och två marsvin Aslan och Diesel. Jag pluggar Djurvård då mitt största intresse är djur. På helgerna åker jag oftast hem till min familj på Tjörn. Där har vi två hundar, en katt, fiskar och två islandshästar. Jag skaffade mina första råttor 2009, jag hade varit intresserad av råttor ett tag innan dess och var överlycklig när jag fick lov att skaffa mig råttor. Mina första råttor hette Kitty och Millies, de var fantastiska. När de gick bort blev jag väldigt ledsen och bestämde mig för att aldrig skaffa råttor igen, då de levde alldeles för kort tid för deras stora personligheter. Jag började hålla på med marsvin istället och jag födde upp Nonself Golden agoutis. Våren 2015 började jag sakna att ha råttor igen och hösten därpå köpte jag Frodo och Sam. Det är otroligt fina och står mig väldigt nära, de är som små hundar. De går ofta lösa i lägenheten och älskar att sova och mysa i min säng. Denna höst skaffade jag mig ytterligare två killar, Tom och Odie. De är busiga med mycket energi!

 

 
 
  
 

 
 
 
 
 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback